Sunday, January 29, 2012

ke-2 dan ke-3 tapi macam sulung ! (>_<)

assalamualaikum
ini entry sakit hati !
air dicincang takkan putus ?
memang larr takkan putus tapi kalo diminum lame2 akan abes jugak air tu kan.......
huhhh.....
tetiba trase geram + sakit hati ngan prangai abg aku yang sorang ni.....
baik tak payah balik umah kalo nak menyakitkan hati mak bapak......
* termasuk la menyakitkan hati aku ! *
ko balik ke x balik ke bagi aku same je la weyh !
sbb ade ko kt umah mcm x de......
kalo ko balik pon xsmpai 10 minit ko duk kt umah then ko blah plak kan ?
menyusahkan org betol la.....
ko rase ko da cukup besar ke nk idop berdikari hah ?
ko tau x sakit tlinge aku duk dgr umie ngan ayh m'bebel jerr pasal ko......
marah2 pasal ko.......
ko yg dyorang marah tapi kami yg adik2 ni pon terkena tempias gak ade ko tahu ke weyh ?!
kalo ko jerr yg kena marah mmg sikit pon aku x kesah !
cuba la b'fikir mcm ANAK SULUNG !
kadang2 aku yg duk kt umah ni trase yg aku plak ank sulung dlm umh ko tau ??
harapkan diri jep study tinggi2 tapi x reti nk guna akal , x reti nk guna otak !
cuba la skali ko jgn sakitkan hati umie ngan ayah boleh x ?
kalo aku ni memang ank sulung , da lame da ko rase pelempang aku sbb ade 'adik' x reti bahase mcm ko.....
kalo bleh mmg xnak pon ade 'adik' prangai macam ko !
aaarrgggggghhhh !!
memang wt spoil moOd aku je lah...
oke sabar fir sabar....... =)
sabar itu separuh daripada iman.....
okbai~

0 budak kiut conteng sini:

My Blog List