Monday, January 9, 2012

going to miss you~

assalamualaikum.......
menghitung hari.......detik demi detik......
masa ku nanti apa kan ada......
jalan cerita kisah nan panjang..........
aiseymennnn.....
menghitung hari-hari ku di UMP terchenta ini teramatlah meletihkan......hehe.....
xsabor2 mau pulang ke rumah............ =)
hari ni 2nd paper aku utk sem ni.......
so , tinggal lagi dua.......
terasa amatlah penat menjadi seorang insan bergelar student...........
haissshhhhh.....
x baik mengeluh fir (!)
oke3............
x sabor mau pulang ke rumah tapi sedih mau tinggalkan UMP.........hurrmmmm......
*bukan UMP sbenornye.......hehe....*
going to miss u la nanti kan3???
xpe la.....bak kate awk , jauh di mata tapi dekat di hati.........
yess......always in my heart la dear........
bila terasa rindu , ku sebut nama mu...........
dengan harapan kau kan muncul dalam tidur.........
dalam tidur jep?
oh yesss laa........kalo muncul depan mata nie mmg tak la kan.......
sebut name jep dah ade dpn mate......
dats magic la kalo bleh jd mcm tu.....hehe............
memang tak ada lelaki sehebat kamu tapi yang lebih hebat tak ada......
wahahahaha.........memandai jep tukar lirik lagu org..... =P
x kesah larr.........kan3???
hehe......
oke lah........sesajer update blog utk ilangkan mood stress jawab exam tadi......
so , jangan biarkan hidup anda diselubungi tekanan.....muahahaha.....
x senonoh betol ketawa camtu........hehe.....
oke laaaaaaa......GTG now....
yess incik construction engineering...........?
i'm coming sayangsss.......
okbai~
* mood update blog semenjak dua menjak nie asyik update pasal study jepp...huhu~ *

0 budak kiut conteng sini:

My Blog List